Welke parkeermogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons kiezen uit Lang Parkeren en Valet Parkeren. Bij Lang Parkeren rijdt u op de dag van vertrek rechtstreeks naar ons parkeerterrein in Aalsmeer. Wij brengen u met onze shuttlebus naar de juiste vertrekhal en halen u ook weer op en brengen u met onze shuttlebus naar uw auto op ons parkeerterrein. Kiest u voor Valet Parkeren, dan rijdt u rechtstreeks naar vertrekhal 3A op Schiphol. U overhandigt de sleutels aan onze medewerker en u kunt direct naar de vertrekbalie op Schiphol. Bij terugkeer op Schiphol wacht onze medewerker u op met uw auto en kunt u direct naar huis. U kunt ook kiezen voor Sleep Park Fly en overnacht dan in Hotel Chariot in Aalsmeer en wij halen en brengen u met onze shuttlebus naar Schiphol. Uw auto staat geparkeerd op het parkeerterrein bij ons hotel.

Hoe werkt Lang Parkeren?

U plaatst een reservering en rijdt op de dag van vertrek naar ons parkeerterrein in Aalsmeer. Wij helpen u met de bagage en brengen u vervolgens naar de juiste vertrekhal op Schiphol. U ontvangt van ons een telefoonnummer, dat u kunt bellen na terugkeer op Schiphol. Onze medewerker haalt u vervolgens op bij vertrekhal 3A en brengt u met onze shuttlebus terug naar uw auto op ons parkeerterrein.

Hoe werkt Valet Parkeren?

U plaatst een reservering en rijdt op de dag van vertrek rechtstreeks naar vertrekhal 3A op Schiphol. U belt 30 minuten voor aankomst naar 0900-727 5359 om uw komst aan te kondigen. U overhandigt uw sleutels aan onze chauffeur en u kunt rechtstreeks naar de balies op Schiphol. De chauffeur parkeert uw auto op ons afgesloten en bewaakt parkeerterrein. Na terugkomst op Schiphol belt u ons wederom en wij laten u weten waar de chauffeur met uw auto staat te wachten. U ontvangt de sleutels van de chauffeur en kunt direct naar huis rijden.

Hoe werkt Sleep Park Fly?

U reserveert een hotelkamer bij ons via Hotelchariot.nl en rijdt op de dag van aankomst naar ons hotel in Aalsmeer. De volgende dag brengen wij u met onze shuttlebus naar de juiste vertrekhal bij Schiphol.  U ontvangt van ons een telefoonnummer, dat u kunt bellen na terugkeer op Schiphol. Wij halen u op bij vertrekhal 3A en brengen u terug naar uw auto op het parkeerterrein bij Hotel Chariot. Uw auto staat tijdens uw reis geparkeerd op het parkeerterrein bij ons hotel.

Hoe plaats ik een reservering?

Uw reserveert een parkeerplaats door te kiezen tussen Lang Parkeren Schiphol en Valet Parkeren en het reserveringsformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Vervolgens rondt u de reservering af door op "Reserveren" te klikken. U ontvangt daarna van ons een bevestigingsmail met uw gegevens. 

Hoe wijzig of annuleer ik een reservering?

U kunt een reservering wijzigen of annuleren zonder enige kosten tot op de dag van vertrek. Een wijziging of annulering kunt u doorgeven door te mailen naar info@parkfly.nl, via het contactformulier op de website of door te bellen naar 0900-727 5359. Een reservering voor Sleep Park Fly kunt u tot 24 uur voor aankomst wijzigen of annuleren zonder enige kosten.

Kan ik mijn autosleutels meenemen?

Nee, in verband met veiligheid en vanwege verzekeringseisen vragen wij u de sleutels aan ons te overhandigen. Ook kunnen wij u uw auto dan keurig voor u klaarzetten, wanneer u terugkeert van uw reis.

Hoe kan ik betalen?

U kunt na het afronden van uw reservering direct betalen met iDeal of bij aankomst op de parking betalen met Pin, Credit Card (Amex, Visa of Mastercard) of contant. Bij betaling bij aankomst op de parking gaat onze voorkeur uit naar betaling met Pin. Bij Valet Parkeren kunt u ook bij de chauffeur betalen.

Route